Madre Madre

Ernesto ruskade precis liv i mig. Han sa något om Madre Madre. Maria kom och förklarade att hans mamma kommer idag och undrar om jag kan åka och hämta henne vid flygplatsen. Han undrar även om hon också kan bo hos mig. Hm.... Så jag frågar när hon kommer och tror att vi ska åka till den flygplatsen i närheten av staden vi bor i. Men nej, hon har tydligen redan landat på Arlanda och är där och väntar på oss nu. Så nu får vi slänga oss i bilen och åka till Arlanda, vilket är flera timmars resväg härifrån. Jag börjar förstå varför han inte sa någonting tills sista minuten. Jag är ganska ilsken just nu, ska ni veta.

 


Kommentarer
Postat av: Morgan- The One

hej :D allt bra?;)

2009-09-06 @ 15:27:33
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill höra mer om ernesto

2009-09-06 @ 23:28:53
Postat av: Eva Lena

varför slänger du inte ut den där kubanen. verkar bara vara i vägen ju.

2009-09-06 @ 23:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0