Hermano

Ja, här har det gått livat till väga vill jag lova. Igår satte vi oss i bilen och åkte till Arlanda. Ju närmare vi kom ju mer uppspelt blev Ernesto och studsade omkring i baksätet. Han upprepade några ord som lät som ”hermano bebe” eller något sånt. En annan snackar ju inte spanska precis. När vi kommer dit så är minsann inte bara Ernestos mamma där. Hon har också med sig en liten bebis, som är Ernestos lillebror. Aj aj aj!!! Det är inget annat än överaskningar när det gäller den här Ernesto. Maria, ska du leva med det här resten av livet!!!!! I alla fall så hela vägen hem sitter Ernesto och mamman i baksätet och tjattrar på spanska medans bebisen skriker. Ja, jag vet att man inte ska åka runt med bebisar utan barnsäte, men jag var ju inte förberedd på det här precis. När vi kommer hem börjar de tala om ”panales”. Blöjor får jag reda på senare att det betyder. Det var dags att byta och hon hade inga mer blöjor kvar. Gissa vem som fick åka till affären och köpa blöjor. Så i två dagar har jag lyssnat på Ernesto och hans mamma tjattra högljutt på spanska. Det verkar inte existera att prata i en normal ton utan allt låter helt hysteriskt. Samtidigt som den här bebisen måste vara en av de gnälligaste och skrikigaste som finns. Om alla bebisar skrek så här mycket människorna utrotas, för det vore ingen som någonsing skulle föda barn mer.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

2009-09-07 @ 23:19:05
Postat av: EvaLiss

Snart har du hela la familia boende där!!!1



2009-09-07 @ 23:19:59
Postat av: Anonym

Jag blir lite förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag har en blogg

som är så jäkal bra och man görmför med kissies..Den handlar om verkligen vettiga saker..Jag har hafft full upp med bloggen..Jag gör egna spännande intervjuer med läsare, jag går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack varebloggen .. Bloggem handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Jag vill gå om kissie,och jag tror att jag kan klara det – och det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej!



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se



kram!=)

2009-09-08 @ 18:07:33
Postat av: The hills & The City

Hej! Jag har Sveriges bästa The Hills & The City blogg. Tycker du om serierna? Kika då in i min blogg <3



Ha det bra =)

2009-09-10 @ 01:31:55
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hejsan!

Vill du bli veckans blogg? & få en länkning en hel vecka? Anmäl dig då här och visa dig bland våra 5500-9000 läsare / vecka :D



Kramar / CityCats

2009-09-10 @ 07:59:01
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: simone

Haha, din header är lite kuslig :P

2009-09-10 @ 17:15:20
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Lisa

blire inge mer :(

2009-09-18 @ 08:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0