I kuvertet

Ja, ni kanske undrar vad som låg i kuvertet som jag fick levererat till mig. Vi var så nervösa att vi var tvugna att dricka flera glas vin innan vi fick upp modet nog att öppna det. Det här är faktiskt riktigt creepy, tycker jag i alla fall. Det här innehöll kuvertet:


Tidningsurklipp på mig ända från när jag var riktigt liten tills bara för något år sen. Inte för att jag har varit med i tidningen så mycket, men ni vet sådär att man råkar vara med lite då och då av olika orsaker. Sen spelade jag fotboll ett tag och var med en del på det viset.


Kort av mig tagna lite här och var det senaste året. Endel var suddiga och kanske tagna genom nåt fönster eller bilfönster. Man såg i alla fall att det var jag.


Ett armband som jag tappade (eller så jag trodde) en kväll jag var ute och festade.


Ett örhänge som också blev borta någon gång. Har forfarande det andra själv.


Plastspindlar.


En lock av hår som såg ut att vara min hårfärg, men jag kan inte tänka mig att det är från mig.


En lock av svart hår.


Cigarett fimpar.


Och en grej till som är så personlig att jag kan inte skriva om den här.


Ja, det var det som låg i kuvertet. Tycker inte ni det här är ganska läskigt...


Kommentarer
Postat av: Fia

uj uj uj

2009-08-16 @ 12:22:22
Postat av: Mimmi

Polisen baby, polisen!!!

2009-08-16 @ 12:22:58
Postat av: Anonym

Jag vill bara tipsa om min blogg ..Jag skriver en blogg om självförtroande.Jag har själv haft självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende (som idag är på topp).Det är alltifrån hur du kan stärka din kompis självförtroende,till hur du kan stärka ditt eget när det kommer till sex & killar.Jag tar också upp mobbning.Vad man ska göra om man ser någon som är mobbad,eller av man själv ska göra om man är mobbad osv.Jag tar också upp anorexia och grupptryck. Och även om du själv har ett bra självförtroende,så skulle det vara jätte roligt om du bara kunde kolla in bloggen.Det finns sååå många bloggar,som är värdelösa och stora.Så jag tycker det är dags att en vettig blogg,nämligen denna,ska få synas lite =)

Om du gillar den,så lägg järna till den i bloglovin.Säg till,så gör jag desamma:D



ha de bra!



http://jjuno.blogg.se

2009-08-16 @ 16:53:19
Postat av: Anonym

wtf :o fan va läskigt !

2009-08-16 @ 18:47:07
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: b & v

Kissie's hemlighet har nu kommit fram!



Kissies fasad är nu krossad, hennes retucherings-fusk är avslöjade!

Vi har bildbevis på bloggen, kolla den "perfekta" blogg-fjortisens retucheringsmissar med egna ögon.



Nu har hon skämt ut sig, för gott!

http://apieceofsisters.blogg.se

2009-08-16 @ 23:36:34
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg ❤

godmorgon! :)



hoppas du får en fin start på den nya veckan! kram! ♥

2009-08-17 @ 11:40:24
URL: http://parisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0