Grafitti

Vad gjorde ni idag? Så här såg min dag ut: Jag vaknade runt 8 av att telefonen ringde.Det var en granne från en av mina sommarstugor som ringde och sa att det såg ut som det hade varit inbrott i min stuga. Jag flög upp och körde dit, vilket tog cirka två timmar. När jag kom dit upptäckte jag att det hade varit mer än inbrott. Någon hade brytit sig in och skrivit bland annat HORA, SLYNA, FITTA, BITCH med svart sprayfärg på väggarna både ute och inne. Det var ju hyggligt av grannen att ringa och tala om för mig, men jag märkte att hon tittade lite konstigt på mig. Jag antar att hon undrade vad jag är för nån som är så hatad.  Jag har en viss aning om vem som gjort det här och tänker inte polisanmäla. Jag lite rädd för personerna som jag tror har gjort det, men hämden kommer att bli ljuv på ett eller annat sätt i framtiden.  Jag vet det låter sjukt, men så är det. I stället ringde jag min bror och frågade om han kunde hjälpa mig att åtminstone måla över utsidan på huset. Det gjorde han. Sen åkte jag hem. Kan ni toppa det?


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka gjorde det då?

2009-08-10 @ 18:14:29
Postat av: julle

uhu va läskigt! :S stackare

2009-08-10 @ 19:58:08
URL: http://nekoainu.blogg.se/
Postat av: linnea :)

jag tycker verkligen synd om dej, sånt dära är hemskt! ;/

kram

2009-08-11 @ 00:02:05
URL: http://liiinneaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0