God Morgon

Ja, här har vi precis vaknat och jag och Maria är trötta efter att ha lyssnat på den där låten hela natten. Ernesto kom precis upp och gick till datorn för att sätta på låten igen. Jag satte stop för det den här gången. Enough is Enough. Han börjar även tjata om McDonalds igen, men nu får han fanmä äta vad som finns här hemma. Han har fortfarande på sig samma kläder och det verkar inte som han har med sig något annat. Jo, jag såg honom plocka med en kostym. En kostym och ett par shorts och linne, ja det lär han komma långt med i Sverige. Idag ska jag köra runt de kära tu till lite olika svenska myndigheter för att ordna med sin inflytt till Sverige. Jag har en känsla av att vi får också ta en tur till några klädaffärer för Senor Gonzalez (Ernesto's efter namn, och även Marias nu, den galningen). Ay Caramba!!!


Kommentarer
Postat av: Lona

god morgon :D

2009-08-14 @ 11:00:45
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Lissie

Ernesto låter superskoj. Om du blir trött på honom, skicka honom hit ;)

2009-08-14 @ 11:05:34
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med fluffbabes där du kan vinna bodybutter & duschgele



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-body-butter-duschgele.html



Var gärna med :)

2009-08-14 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0