Ex boyfriend

Så jag trippar iväg till affären, och vem stöter jag på om inte min exkille, Putte kan vi kalla honom.  Har inte sett honom på ett tag, men han hade hört om mina senaste äventyr via skvallervägen. Eftersom jag fortfarande tycker han är ganska gullig tog jag min chans och talade om för honom att jag är rädd att sova ensam inatt. Han var inte sen att erbjuda sig att hålla mig sällskap. På något vis glömde  jag helt bort att gå till affären och vi knallade hem till mig tillsammans. En flaska chamange har avslutats och det lär bli fler... Han är ute på balkongen och röker just nu och jag smög in i mitt sovrum för att smygblogga lite. Bäst jag går tillbaka innan han börjar undra...


Kommentarer
Postat av: Leia

Usch, ex är ex och så ska det vara också.

2009-08-12 @ 18:23:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0