Bortgjord

Har ni gjort bort er riktigt ordentiligt någon gång? Det här är det absolut värsta jag har gjort:

För några år sen skulle jag åka och hälsa på min kusin i New York. På planet på vägen dit gick jag på toaletten. Eftersom flygplanstoaletten inte var den fräschaste, drog jag ner byxorna till knäna, sen stod jag upp och kissade. Plötsligt hamnade vi i världens turbulans och det kändes som hela planet hoppade till i luften. Dörren till toaletten flög upp, jag tappade balansen och ramlade ut i gången med byxorna fortfarande runt mina knän och rumpan bar. Jag blev liggandes på golvet. Eftersom byxorna satt fast runt mina knän och turbulansen fortsatte fick jag inte något tag att ta mig upp, så jag låg där i gången med rumpan bar medans planet skuttade upp och ner i luften.  Kaptenen hade naturligtvis ropat ut att alla skulle sitta med säkerhetsbältena fastpända. När turbulansen äntligen gav sig ställde sig en kille up och kom fram och hjälpte mig upp. Jag sprang tillbaka in på toan så gott jag kunde med mina byxor runt knäna. Den här gången låste jag dörren. Jag vågade inte titta upp resten av resan. Hela tiden kände jag alla ögon på mig. När vi gick igenom Immigration på flygplatsen stod några yngre tjejer bakom mig och bara vek sig av skratt. Jag skulle ha gjort samma sak om jag var dem. Piiiiinsamt. Jag talade inte ens om det här för min kusin förrän dagen innan jag skulle åka hem. Hon höll på att dö av skratt. Det här var fyra år sen och jag kan också skratta nu, men jag glömmer aldrig mer att låsa toaletten på ett flygplan.


Kommentarer
Postat av: Fiona

Jag gjorde precis samma sak, fast på ett tåg. Jag gick av på nästa station, fast jag var långt ifrån framme. Det värsta var att det satt två killar från min skola på tåget och såg allting. De kallar mig fortfarande Tågrumpan på stan.

2009-08-11 @ 17:38:55
Postat av: Eva Lena

När jag först började använda Facebook visste jag inte att alla vänner kunde se vad man skrev till sina vänner. Jag och en av mina kompisar hade haft problem med förstoppning båda två , och skrev till henne: Har du bajsat än? Jag lyckades äntligen klämma ur mig i morse. Bajskorven var stor som en Falukorv och det blödde!!!! Varken hon eller jag gick in på Facebok på några dagar men nästan alla som var våra vänner hade läst det innan vi fick en chans att ta bort det. De som inte hade läst fick höra om det och så får vi fortfarande...

2009-08-11 @ 18:06:46
Postat av: amanda

HAHAHAHAHA vad roligt. ett minne för livet ju :)

2009-08-11 @ 20:56:35
URL: http://amanddas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0