Tillbaka hemma

Så jag körde ända ut till min sommarstuga igen. Den här gången gick jag till min granne först för att höra vad hon hade sett. Hon sa att hon hade sett 3 mörkklädda killar med svarta huvor på huvudet stryka omkring huset. Sen smög de in i skogen. Hennes man följde med mig till min stuga för att se om de hade gjort någonting. Det såg inte så ut den här gången, så jag åkte hem. När jag har kört ungefär halvvägs hem ringer min mobil. När jag svarar mumlar en en mansröst: Vad snygg du är i din röda tröja. Vad tror ni jag har på mig, jo en röd tröja. Jag börjar bara skaka där jag sitter och kör i bilen. Jag tryckte av samtalet och det ringde igen. Jag stängde av mobilen. Det stod inget nummer på displayen så man kunde se vem som ringde. Sen när jag kom hem låg det någonting på hallgolvet innanför brevlådan. Det var ett suddigt fotografi av mig när jag var ute och körde i bilen. Jag bara sitter här och skakar. Jag ringde min bror, men han är hos kompisar flera timmars resväg från mig och tycker bara jag är knäpp som inte ringer snuten. Jag ringde några andra polare, men de vill inte komma hit eller att jag kommer dit, för de är rädda. Jag måste spendera natten ensam i min lägenhet och jag vet inte om mina nerver pallar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men checka in på ett hotell då!!!!!!

2009-08-10 @ 22:56:53
Postat av: Olle

Ring till polisen din djävla idiot!!!!

2009-08-10 @ 23:14:52
Postat av: Gullis

Ring till din mormor eller nåt då...

2009-08-10 @ 23:17:54
Postat av: Anonym

du borde ringa polisen det de gör är otroligt fel och läskigt, låt det inte gå så långt.

2009-08-10 @ 23:30:32
Postat av: Peo

Vaddå ring mormor. Va fan tror du en gammal mormor ska göra åt det. Ring åtminstone farmor, om du ska ringa gamla tanter (sarkasm, ifall ni inte begriper)

2009-08-10 @ 23:48:54
Postat av: emiliea

urr.. läskigt

2009-08-11 @ 00:29:14
URL: http://emilieas.blogg.se/
Postat av: sanna

usch. fyfan vad äckligt :S

2009-08-11 @ 05:39:32
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0