Kan inte få bort smaken ur käften!!!!

OK Nu hände en äcklig grej. Jag hade tagit med mig några smörgåsar hit för att äta till lunch. Efter jag hade bitit i smörgåsen tittade jag på den och såg något svart som stack fram mellan brödet och osten. Jag lyfte på osten och ser en HALV spindel. Jag skrek, sprang till diskhon och spottade ut vad jag hade i munnen. Bland det tuggade brödet och osten ser jag spindelben och andra delar av en söndertuggad spindel. FY FAN!!! Did somebody put a spell on me?



Kommentarer
Postat av: Petra

UUUUUJJJJJ Vågar aldrig mer äta smörgås igen :(

2009-08-11 @ 13:54:52
Postat av: sara carlsson

fyfan vad äckligt ;ö

2009-08-13 @ 23:18:58
URL: http://saralouiise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0