Hon blev arg...

Så när min kompis Mia undrade varför jag inte ville öppna kuvertet talade jag om för henne vad som hade hänt. Hon blev skitförbannad och skrek att jag hade lurat henne att sova över fast jag visste att nåt farligt kunde hända. Jag sa att ingenting hände ju, men hon stormade ut härifrån och jag lär inte höra från henne på ett tag igen. Oh well, jag fick en god natts sömn i alla fall. Hon är inte en av mina favoriter ändå. Ha Ha. På nåt vis får jag försöka klara mig genom en natt till. I morgon kommer nämligen min kusin från USA hit. Hon och hennes kille ska flytta till Sverige, och de ska bo hos mig tills de hittar eget boende. Ska bli kul. Hennes kille har aldrig varit i Sverige, så det ska bli intressant att se vad han tycker om det.


Kommentarer
Postat av: Sofia - My life story

Jättefin blogg :)

2009-08-12 @ 13:08:30
URL: http://youdontexist.blogg.se/
Postat av: shami

hey

Vill du vinna gratis present kort? Ja vet att du vill det det är bara att besöka min sida för mer info!

2009-08-12 @ 13:22:36
URL: http://shamiiiishamiii.blogg.se/
Postat av: Maria

Nog för att den här bloggen säkert är fiktiv, men om det vore på riktigt...fy vilken vän! Skulle aldrig bli arg på en vän i en sådan situation, utan försöka hjälpa...e ju inte riktig vänskap annars.

2009-08-14 @ 10:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0