Ernesto solar sig

Ja, det här har varit en intressant eftermiddag. Jag visade Maria  och Ernesto rummet de skulle få bo i. Ernesto var trött och ville lägga sig ett tag. Jag tyckte det var skönt att få en stund för mig själv med Maria. Även fast vi stängde dörren till rummet hörde vi honom snarka högt och ljudligt där inne. Vad fan Maria, sa jag... Jag vet han är inte min vanliga typ, men jag bara föll pladask för honom, sa Maria. Whatever, det är väl hennes problem. Nu ska de bo hos mig tills de hittar egen bostad, och om någonting så kan det nog bli underhållande för min del. Efter ett tag kom Ernesto urkrypande ur rummet. Jag frågade om han ville duscha, men det var han inte intresserad av. Han hade nu ätit 3 av sina 5 Big Macs. Jag värmde upp köttbullar och gjorde pulvermos till mig och Maria. Jag vet, hemmagjort hade varit bättre, men jag är ingen kock. I alla fall när vi satt och åt så undrade vi var Ernesto var. Jag råkade titta ut genom köksfönstret där jag har utsikt till en innergård och vem låg där spritt språngande naken på gräsmattan på en handduk om inte Ernesto, framsidan upp kan jag tillägga. Maria såg panikslagen ut och sprang ut och hämtade honom. Ett par gamla tanter stod en bit bort och pekade och pratade. På sin knaggliga engelska förklarade han att han trodde det var helt naturligt att vara naken var som helst i Sverige. INTE OK. Maria - Vad ser du i den här killen? Har du helt tappat förståndet?

Nästa gång ta med dig ett par såna här, Ernesto!






Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du får gärna skicka hem Ernesto till mig. Han låter ju skitcool.

2009-08-13 @ 16:56:30
Postat av: Poppy

Ernesto äger!!! ha ha ha

2009-08-13 @ 16:57:23
Postat av: Anonym

snygg blogg :D titta gärna in i min och lämna gärna en kommentar pöss

2009-08-13 @ 17:01:00
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0