Cuban pork anyone?

Ja, det här har varit en fullspikad dag. Jag körde runt på Maria och Ernesto till den ena myndigheten efter den andra så de skulle få ordning på allt vad det innebär att bo i Sverige. De stötte på en hel del problem eftersom Ernesto inte hade sökt något uppehållstilstånd innan de åkte hit. Oj oj oj, ja allt det där får väl herrskapet Gonzalez reda upp på något sätt. Vi inhandlade även en ny garderob åt Ernesto, så nu slipper vi skäms när vi är ute bland folk med honom. Lustigaste klädsmaken hade han förståss, men vi lyckades lura honom i rätt rikning till slut. När det var dags att äta envisades han förståss med McDonalds och mycket riktigt köpte han 5 Big Mac igen som han har mumsat på hela dagen.  När vi äntligen kom hem uttröttade av allt rännande möttes vi av en rutten lukt i hallen i min lägenhet. Vi sniffade oss fram till en av Ernestos resväskor som inte hade packats upp än. Gissa vad det låg i den!! Jo, en hel massa fläskkött som han hade tagit med sig. Där har köttet rest från Miami och suttit i min hall ett par dagar mitt i rötmånaden. Fy fan vad äckligt!!!! Där fick vi ytterligare ett bevis på hur dum han är. Maria bara försvarar honom och tycker synd om honom när han gör bort sig. Hur blind kan kärlek vara egentligen?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :) Hoppas din dag har varit bra! :)



Kolla gärna in på min blogg! :)

2009-08-14 @ 23:40:46
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: *Em

Hej! Allt bra ? :)

2009-08-15 @ 17:04:09
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0